Sprejete prijave Erasmus+

KAJ PA SEDAJ?

  1. Čim prej se povežite s pisarno - pošljite kakšen mail :)
  2. Dogovorite se za informativni sestanek v pisarni ZSKSS (Barbara - vodenje arhiva, dokumentacije, mandati, sporazumi; Milan - finance, računi, nakazila...).
  3. Tam nekje v maju/juniju po navadi sledi tudi informativni sestanek na MOVIT-u, kjer izveste večino stvari, ki se tičejo pogodbe za projekt.
  4. Podpiše se sporazum o dodelitvi dotacije (enkrat v roku 2 mesecev).
  5. En lušten nasvet je tudi, da se povežete s kakšnim stegom, klanom, skupino, ki že ima izkušnjo Erasmus+ (Velenje 1, Kranj 1, Gornja Radgona 1 ... predstavitve projektov si lahko ogledate na prvi strani).

FINANČNO SODELOVANJE S PISARNO ZSKSS

  1. Ko sporočite, da je bil projekt sprejet, bomo za vas odprli nov sklic za vodenje finančne plati projekta.
  2. Vse račune shranjujte in se potrudite, da so originalni (to pomeni z naslovom ZSKSS in davčno številko SI 26611066).
  3. V pisarni se z Milanom dogovorite tudi za izplačevanje potnih stroškov. Kako in na kaj je treba pazit (da se kakšne letalske karte kupuje kar preko ZSKSS, da se dovolj zgodaj kakšne dogovore za plačila brez računov razreši ipd.)
  4. Za večje zneske je najbolje, da se plačuje kar direkt iz ZSKSS. Vodja projekta si ustvari preglednico, kamor sproti vpisuje stroške. Če so kakršna koli vprašanja glede tega kako naprej, se lahko obrnete tudi direkt na MOVIT - njihova in naša naloga je, da pomagamo.